LINDA

Wherever You Will Go
The Calling
Composição: Alex Band e Aaron Kamin

Por: Manoel Andrade

So lately, been wondering
Who will be there to take my place
When I'm gone you'll need love to light the shadows on your face
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then between the sand and stone, could you make it on your own
If I could, then I would
I'll go wherever you will go
Way up high or down low,I'll go wherever you will go
And maybe, I'll find out
A way to make it back someday

To watch you, to guide you, through the darkest of your days
If a great wave shall fall and fall upon us all
Then I hope there's someone out there
Who can bring me back to youIf I could, then I would
I'll go wherever you will go

Way up high or down low
I'll go wherever you will go
Run away with my heartRun away with my hope
Run away with my loveI know now, just quite how
My life and love might still go on
In your heart and your mind,I'll stay with you for all of time
If I could, then I wouldI'll go wherever you will go
Way up high or down low

I'll go wherever you will go
If I could turn back time

I'll go wherever you will go
If I could make you mine

I'll go wherever you will go

Wherever You Will Go (tradução)
The Calling
Composição: The Calling


Onde Quer Que Você For

Ultimamente, tenho desejado descobrir
Quem estará lá para ocupar meu lugar
Quando eu tiver ido, você precisará de amor
para iluminar as sombras em seu rosto

Se uma grande onda caísse e caísse sobre todos nós
Então, entre a areia e a pedra,você poderia fazer isto por conta própria
(Refrão)

Se eu pudesse, então eu iria
Eu iria onde quer que você for

Bem lá no alto ou lá embaixo
Eu iria onde quer que você for
E talvez, eu descobrirei
Um jeito de fazer isso voltar algum dia
Para te assistir, para te guiar
através da escuridão de seus dias

Se uma grande onda caísse e caísse sobre todos nós
Então eu espero que haja alguém lá fora
Que pode me levar de volta a você

Se eu pudesse, então eu iria
Eu iria onde quer que você for
Bem lá no alto ou lá embaixo
Eu iria onde quer que você for

Fuja com meu coração
Fuja com minha esperança
Fuja com meu amor

Agora eu sei, totalmente como
Minha vida e meu amor ainda continuarão
Em seu coração, em sua mente,
Eu ficarei com você por todo o tempo
Se eu pudesse, então eu iria
Eu iria onde quer que você for

Bem lá no alto ou lá embaixo
Eu iria onde quer que você for
Se eu pudesse voltar o tempo
Eu iria onde quer que você for
Se eu pudesse fazer você ser minha
Eu iria onde quer que você for

Comentários

Postagens mais visitadas